-
Pilotażowy program wsparcia inicjatyw młodzieżowych w województwie warmińsko-mazurskim
2015-05-04 10:03:33
Zarząd Województwa Warmińsko-Mazurskiego ogłosił otwarty konkurs ofert na realizację zadania publicznego pod nazwą „pilotażowy program wsparcia inicjatyw młodzieżowych w województwie warmińsko-mazurskim przez organizacje pozarządowe oraz podmioty wymienione w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie w 2015 roku”.
W sprawie konkursu można kontaktować się telefonicznie: Biuro ds. Organizacji Pozarządowych i Kombatantów Urzędu Marszałkowskiego, Elżbieta Mierzyńska (tel. 89 512 58 76), Joanna Glezman (tel. 89 512 58 80, 724 777 741), mailowo: op@warmia.mazury.pl lub osobiście: w siedzibie Biura ds. Organizacji Pozarządowych i Kombatantów w Olsztynie, ul. Głowackiego 17, pok. 3 i 6 (w przypadku spotkania – prosimy o telefoniczne zapowiedzenie wizyty).
Treść ogłoszenia oraz niezbędne dokumenty znajdują się na stronie Urzędu Marszałkowskiego: http://bip.warmia.mazury.pl/urzad_marszalkowski/417/Otwarte_konkursy_ofert/wprowadził: administrator
-
2015-04-16 12:06:42
Powiatowa Rada Działalności Pożytku Publicznego w Elblągu uprzejmie informuję, że 28 maja 2015 r. kończy się dotychczasowa kadencja Rady na lata 2013-2015.
W związku z powyższym Rada zwraca się do organizacji pozarządowych powiatu elbląskiego o wytypowanie spośród swoich członków kandydatów do składu Powiatowej Rady Działalności Pożytku Publicznego na nową kadencję 2015-2017 r.
W związku z powyższym prosi się o wskazanie kandydata z imienia i nazwiska, nazwę organizację, adres i numer telefonu w terminie do dnia 21.04.2015 r. na adres: mailem: ngo.powiat.elblaski@wp.pl.
Z poważaniem
W-ce Przewodnicząca Rady
Iwona Kowalska
wprowadził: administrator
-
2015-04-14 10:00:39
Biesiada cygańska była kolejną, niezwykle udaną imprezą rozrywkową zorganizowaną przez suchaczańskie Koło Terenowe Polskiego Związku Emerytów Rencistów i Inwalidów. Zabawa była przednia.
W sobotę (11 kwietnia) świetlica wiejska na parę godzin zamieniła się w prawdziwie cygańskie obozowisko. W klimat imprezy wprowadziły obecnych piękne piosenki, grupowe tańcowanie i popisy zręcznościowe. Były też konkursy, turnieje, wróżby i kilka jeszcze drobnych niespodzianek. -
2015-04-10 11:02:19
Rusza kolejna edycja Konkursu Agro-eko-Turystycznego Zielone Lato.
To jeden z najstarszych i najbardziej popularnych w naszym województwie konkursów, w którym o miano najlepszych z najlepszych rywalizują ze sobą obiekty agroturystyczne.
Celem, jaki rokrocznie stawiają przed sobą jego organizatorzy, tj. Samorząd Województwa Warmińsko-Mazurskiego oraz Warmińsko-Mazurski Ośrodek Doradztwa Rolniczego, jest wyłonienie najlepszych gospodarstw agroturystycznych na terenie naszego województwa. Zielone Lato to również popularyzacja przedsiębiorczości oraz idei współpracy na warmińsko-mazurskiej wsi oraz promocja turystyki na obszarach wiejskich.
W 2015 konkurs organizowany będzie w trzech kategoriach:
-Gospodarstwa gościnne – wypoczynek u rolnika,
-Gospodarstwa gościnne – wypoczynek na wsi,
-Zagrody edukacyjne Warmii i Mazur.
Na zgłoszenia zainteresowanych udziałem w konkursie właścicieli obiektów, czekamy do 20 kwietnia 2015r. Laureatów poznamy w maju 2015r.
Bliższych informacji udziela Departament Turystyki Urzędu Marszałkowskiego Województwa Warmińsko-Mazurskiego, tel. 89 521 69 07.
Agnieszka Wojciechowska
URZĄD MARSZAŁKOWSKI
WOJEWÓDZTWA
WARMIŃSKO-MAZURSKIEGOwprowadził: administrator
-
2015-04-09 10:43:56
To już dziesiąta edycja przeglądu, która organizowana jest przez Ośrodek Kultury w Młynarach.
W tym roku odbędzie się ona w sobotę (25.04.2015r.) i będą mogły wziąć w niej udział zespoły tańca nowoczesnego z całego kraju.
Zgłoszenia należy przesłać do 23.04.2015r., na adres:Ośrodek Kultury w Młynarach 14-420 Młynary ul. Dworcowa 10 tel/fax ( 055) 248 60 50 lub na adres e-mail: okmlynary@op.pl
Program imprezy:
godz. 10:00-11:00 rejestracja zespołów
godz. 11:00-12:00 próby parkietu
godz. 12 rozpoczęcie przeglądu.Czas trwania przeglądu uzależniony będzie od ilości zgłoszonych zespołów.
wprowadził: administrator